• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • Friday 3 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218348 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۵ - 14:35
سازش ۸۰ فقره پرونده قتل عمد در همدان | دو هزار و ۳۸۵ پرونده در کل استان منجر به صلح و سازش شد
در ستاد صبر استان همدان اعلام شد

سازش ۸۰ فقره پرونده قتل عمد در همدان | دو هزار و ۳۸۵ پرونده در کل استان منجر به صلح و سازش شد

دومین همایش تقدیر از منتخبین شورای حل اختلاف استان همدان در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ و سومین جلسه ستاد صبر استان همدان، با حضور رئیس کل دادگستری استان همدان، معاون توسعه حل اختلاف، دادستان همدان، اعضای ستاد صبر، روسای حوزه های قضایی و منتخبین برگزار شد.

سیدهادی مصطفوی، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان ضمن عرض خیرمقدم، با ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در خصوص ستاد صبر استان و هیئت‌های صلح و صلح یاران، گفت: در مدت اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» دو هزار و ۳۸۵ پرونده در کل استان منجر به صلح و سازش شد که شامل صلح سه پرونده قتل عمد، ۷ فقره دعاوی مهم، ۷۷۸ پرونده مالی، ۳۰۳ پرونده کیفری، ۵۱۱ فقره پرونده خانوادگی و ۷۸۳ پرونده سایر دعاوی است.

محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان نیز در این همایش با تاکید بر تلاش‌های انجام شده از سوی کمیته‌های مصلحین و شورا‌های حل اختلاف، اظهار کرد: ۸۰ فقره پرونده قتل عمده منجر به سازش شد.

عدالتخواه بیان کرد: با تشکیل ستاد تألیف قلوب، کمیته مصلحین، ستاد صبر و اجرای طرح معتذرین تلاش شده است که پروند‌ه‌ها قبل از ورود به دستگاه قضائی به صلح و سازش منجر شود.

طی این همایش از روسای دادگستری شهرستان‌های اسدآباد، تویسرکان، ملایر، رزن و نهاوند و دادستان اسدآباد به منظور تلاش در سازش پروند‌‌ه‌های مهم مصالحه تجلیل شد. همچنین، منتخبین بخش‌های مختلف شورای حل اختلاف استان همدان و سازمان‌ها و نهادهای همکار در اجرای پویش مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در این همایش، در مجموع از بیش از ۹۰ نفر منتخبین در بخش‌های مختلف توسط رئیس کل دادگستری استان همدان و معاون توسعه حل اختلاف همدان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه شما